STIG. Brändi filosoofia
Meie ettevõtte lugu algas üle 40 aasta tagasi, mil Stig Björses asutas ettevõtte, luues vundamendi äri jaoks, mille visioon on aastaid vastu pidanud ning toonud meid sinna, kus me täna oleme. Stigi juhtis kirg kvaliteedi vastu, mis on juhatanud meie ettevõtet igal sammul tänaseni. Austusest tema visiooni ja mõtteviisi vastu kannab meie ettevõte nüüd tema nime - STIG Interior.
Pakume mitte ainult kauneid, vaid ka funktsionaalseid ja vastupidavaid lahendusi. Oleme spetsialiseerunud kvaliteetse mööbli tootmisele, millel lisaks esteetilisele väärtusele on ka praktiline ja professionaalne väärtus.
Aastate jooksul oleme omandanud teadmised ja oskused, mis võimaldavad meil mõista, mida tänapäeva inimesed vajavad, et luua inspireerivaid ja püsivaid mööblilahendusi.
Meie lugu on pühendumise, kvaliteedi ja koostöö lugu - väärtused, millesse saate kindel olla.
Meie bränd peegeldab ettevõtte pikaajalisust, kvaliteeti ja suunatust Põhjamaade turule. Rõhk on olnud lihtsusel ja ajatusel, samas kaasaegset lähenemist hõlmaval viisil.